Τρίτη, Αυγούστου 22

ΑΠΑΤΕς Ο,ΤΙ ΖΩ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΝΟΜΑΙ ΑΚΓΑΛΙΑΣΕ ΜΕ ΚΙ ΑΣ ΙΔΡΩΣΕς ΓΛΙΣΤΡΑΩ ΜΗ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙς ΠΕΡΙΘΑΛΨΕ ΜΕ ΚΑΙ ΣΥΡΜΑΤΑ ΚΟΨΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΧΤΥΠΑΩ ΣΤΑ ΣΚΑΜΜΑΤΑ ΣΤΙς ΜΑΛΑΚΙΕς ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΠΗΧΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΧΤΙΖΕΙ ΑΠΑΤΕς ΚΑΙ ΣΚΑΤΑ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΑ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΤΖΑΜΙ ΛΙΩΜΕΝΟς ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΚΥΛΑΩ ΣΤΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΡΝΗΣΕΙς ΣΤΑΥΡΩΝΩ ΝΙΠΤΩ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΡΓΕΙ ΣΕ ΡΩΤΑΩ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΝΟΗ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΔΥΝΑΜΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΝΑ ΡΙΞΩ ΣΤΙς ΑΡΝΗΣΕΙς ΤΙς ΓΑΜΗΜΕΝΕς ΑΥΤΑΠΑΤΕς ΠΟΥ ΜΕ ΚΡΥΒΟΥΝ ΠΟΥ ΠΗΖΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΥΚΩΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΡΑΓΩ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΑς ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Η δύναμη είναι μέσα σου, κοιμάται..ξυπνάει όταν ένα φιλί , μια αγκαλιά κάνει το στομάχι σου να πηδάει..απάτες; όχι..δεν θα γλιστρήσεις..δεν θα το επιτρέψω..σ'αγαπώ μικρέ φοίνικα

3:56 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΦΕΘΩ,,,

6:03 μ.μ.  
Blogger northaura said...

να κρεμονται και να λιωσουν απαλα στο δερμα να μπουν και να φτιαξουν ενα αλλο ενα στο ενα που εγινε κομματια χιλιφυλλο να ανασαινει

11:36 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

για ποσο;

2:00 π.μ.  
Blogger welcome to never land said...

για λίγο..τόσο λίγο που να μην καταλάβουμε και να μην θυμόμαστε τίποτα..είναι δύσκολο να αφεθείς....να ξέρεις όμως πως όταν νιώσεις πραγματικά έτοιμος..θα γίνει μόνο του και δεν θα μπορείς να το σταματήσεις..και πίστεψε με είναι άπίστευτο συναίσθημα..τουλάχιστον για όσο κρατάει..τι και αν γίνει κάρβουνο; ήταν διαμάντι..

2:15 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home