Τρίτη, Αυγούστου 8

7 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Χθες κρεμασα στο λαιμο μου ενα φοινικα. Τον ειχα καιρο σε μιαν ακρη και το πρωι τον ζητησα. και ηταν εκει. χρυσα φτερα, λευκος σταυρος κι αστέρι στο κεφαλι, που να το ξερω...
Αρχιζω να τρομάζω.
Βοήθεια... μη με σωσεις δε ζητάω αυτό, μονο... ?

4:10 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

ποιος είμαι εγώ για να σε σώσω...ένα παιδί που έχει ξεχάσει να ζωγραφίζει χέρια...έλα σου χω τη θράκα αναμένη να κάψουμε ό,τι μας πονά...και θα βγούμε πιο ζωντανοί...έλα...σε προσκαλώ στο ολοκαύτωμα...έλα...κερνάω Αναμνήσεις...

10:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

εγώ ειμ' εκείνο το πουλί που στη φωτιά σιμώνω,
καίγομαι στάχτη γίνουμαι και πάλι ξανανιώνω.

λιανοτράγουδα
(Μεγάλος Ερωτικός)


L______t

5:05 μ.μ.  
Blogger northaura said...

όμορφο πολύ όμορφο μπλογκοφλογόσπιτο. δέχεστε και ολότελα burnt για επισκέψεις;

10:44 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

όλα τα δεχόμαστε...αρκεί να ξέρετε να γελάτε μεσ'τις φλόγες!καλως ήρθατε λοιπόν, περάστε.
Προσοχή Καίει!

2:05 μ.μ.  
Blogger Ymeli said...

..........λαμπω απο θυμο. γινομαι ολο και πιο δυνατηηηηηηηηηηηηη
(καλως σε βρηκαμε. δεν καιγομαστε. αντεχουμε...)

10:00 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

πόσο χαίρομαι να έχω καλεσμένους στην πυρά μου,,,πάνω από όλα χαίρομαι όμως που λάμπεις από θυμό...

7:15 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home