Παρασκευή, Ιουλίου 14

ορκίζομαι στην ιδέα που έχεις για μένα
όρκος διπλός

αν κάποτε μικρύνεις μπροστά μου
αν κάποτε μικρύνω μπροστά σου

να ζητήσω τον λόγο για τη στάση μου
να ζητήσω τον λόγο για τη στάση μου

να σου κάνω για δώρο
να σου κάνω για δώρο

ξεπερνώντας τα μέτρα μου
ξεπερνώντας τα μέτρα μου

ό,τι πιστεύεις πως είμαι
την αγάπη μου







θέλω να θέλω να φεύγω μικραίνω θέλεις να μπορώ να θέλω ποτέ ίσως μπορεί αλληθωρίζω κοιτάζομαι αποφασίζω να θέλω πότε ποτέ μια φορά μια φόρα με εκτιμάς με θες θέλω θέλω θέλω θέλει ό,τι θέλει αυτή εσύ εγώ θέλω εμείς κοιτάζομαι εμείς αν θέλω να τρέχω νιώθω με αφήνεις σε άφησα και πότε ποτέ μια μέρα σε θέλω να μένεις πολυ λίγο τόσο όσο η αγάπη να θέλει σε βρίσκω κράτα ένα θέλω δικό σου δικό μου του νερού δικού μας ανάποδου απόλυτου απλά να θέλουμε.

1 Comments:

Blogger welcome to never land said...

θέλω να βρώ την ψηλότερη κερεμμοσκεπή, να ανέβω και να νιαουρίζω όλο το βράδυ. Θέλω μα μπορώ; Θέλω μα θέλω; Θέλω να θέλω. Θέλω..τι εγωιστική λέξη και συνάμα τόσο δυνατή..Ξέρω τι θέλω..ΧΑΜΟΓΕΛΑ..αυτό θέλω και το έχεις υποσχεθεί..όρκος διπλός..ΘΕΛΩ

11:23 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home