Τρίτη, Ιουλίου 4

Πρακτικές απόλυτης σύγχισης
  1. Κοιτάζω μα δεν βλέπω,αντιλαμβάνομαι...;
  2. Σε αγαπάω αλλά μπορώ μόνο να στο γράψω,να το πω...;
  3. Με κοιτάς και σε κοιτάω στα μάτια,το χρώμα τους είναι...;
  4. Σε θέλω αλλά μάλλον με θες πιο πολύ,ειρωνία...;
Όλες οι κουβέντες ,απόψε, τόσο βαριές
που γέρνει η γη προς το μέρος μου
  • Και ένας ήχος από νταούλια να βαράνε,εμένα
  • Στην απόχη μας, καλό μου παιδί
  • Με σπρώχνει πιο χαμηλά
  • Αστείο και γέλασες
Όλα τα δάκρυα,απόψε, τόσο ψεύτικα
κυλάνε από τα μάτια στο μέτωπο
  • Δαγκώνω τα μάγουλά μου
  • Γερμένος ,βρεγμένος
  • Βρίσκω ,μα δεν ψάχνω, κουκίδες στο μπεζ παντελόνι μου
  • Σιχαίνομαι ακόμα και τη γεύση σου
  • Τα επιδόρπια μου
  • Τις παραδόσεις σου
ακατέργαστα απλοί όπως μού γνεψε και ένας φίλος
που με έσωσε ,απόψε,από βέβαιο πνιγμό

4 Comments:

Blogger welcome to never land said...

η αγάπη είναι απο τη φύση της μια μεγάλη ειρωνία..σάγαπώ..είδες; γράφεται πολύ εύκολα, 6 γράμματα τα οποία αν θελήσεις να προφέρεις πρέπει το caramel να είναι τουλάχιστον venti, δεν σου φτάνει το tall παρόλο που σπάνια το τελειώνεις..όσο για την απλότητα..έχει δίκαιο ο φίλος που σε έσωσε εχθές, μείνε έτσι..

4:41 μ.μ.  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Ακατεργαστα απλοί...αυτό τσιρίζω σ'όλη τη ζωη μου..κλαίω και τσιρίζω κλαίω και τσιρίζω...

9:17 μ.μ.  
Blogger Y.K.M.T. said...

μπορούμε όμως παντεσπάνισσά μου,,,; γιατί νομίζω πως αν το χάσεις από την αρχή το χάνεις για πάντα;

12:35 π.μ.  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Μπορούμε μικρέ μου αναφλεγόμενε μπορούμε..

3:27 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home